RSS

Ik word een viking

06 Mei

een mobile viking. Momenteel heb ik een abonnement bij Proximus, Generation MTV. Ik heb eigenlijk nooit kunnen klagen van Proximus. Altijd genoeg smsen gekregen en ik kon altijd bellen. Het enige jammere was dat ik maar voor 10mb kon surfen. En dit is eigenlijk heel weinig. Ik kon wel voor een extra dienst kiezen en 5 euro extra betalen om dan 100mb te hebben.

Dit zou dan op 20 euro voor mij komen. Maar er bestaat een goedkopere internetprovider die een goede service aanbiedt tegen de goedkoopste prijzen, namelijk Mobile Viking. Mobile Viking is een bedrijf onder Base.

Mobile Viking biedt geen abonnement aan, maar een betaalkaart, je bepaalt zelf wanneer je oplaad.

Als je voor 15€ oplaadt dan krijg in de komende maand 1000 sms naar iedereen + 1000 naar mobile viking, 15 euro belwaarde en surfen voor 2gb. Wauw!

Mijn contract loopt nog 2 maand, ik ga daarna overschakelen en een echte viking worden!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op mei 6, 2011 in Algemeen

 

Tags: , , , , , ,

Geef een reactie

 
